Op zoek naar de ultieme klik

Wat is dat eigenlijk: de ultieme klik? En nog belangrijker: hoe bereik je dat in jouw gesprekken met de klant? Tact, rust, empathie en luistervaardigheid zijn hiervoor slechts enkele ingrediënten.

Op basis van meer dan 100 klantadviesgesprekken met financieel planners kan Jaap Postma putten uit een rijk arsenaal. Jaap is professioneel acteur en was al heel vaak ‘de klant’ bij de verkiezing Financieel Planner van het Jaar. Wat gaat er volgens hem goed? En wat kan er in adviesgesprekken met de klant beter?

Finalisten van de 2022-verkiezing doen mee aan de workshop. Zij delen hun ervaringen met jou. En natuurlijk zijn we ook benieuwd naar de aard en inhoud van jouw klantgesprekken.

Spreker

Jaap Postma

Jaap Postma is actief als trainer, acteur en coach in communicatie-workshops en- trainingen bij tal van organisaties, ook bij financiële instellingen. Hij is gespecialiseerd in Conversational Intelligence en Motivational Interviewing. Sinds 2013 is Jaap als acteur in de rol van klant betrokken bij de Verkiezing Financieel Planner van het Jaar. In die hoedanigheid heeft hij ‘klant’-gesprekken gevoerd met meer dan 100 financieel planners.

Werkvorm

  • Inleiding door Jaap
  • Ervaringen van finalisten Verkiezingstraject 2022
  • Discussie met deelnemers aan de hand van stellingen

Voorbereiding

  • Volgt na inschrijving